DONE AND DEAD

Var ju till Anderas för att köra klar mitt bröst idag och trodde det skulle bli chill, så ska man nog itne tänka! Själva skuggningen på vingarna gick väl bra men sen när allt de vita skulle i så var det ju till att köra i det gamla och med en pytte liten nål och fyfan var nog bland det värsta jag vart med om tror jag.. Men är riktigt riktigt nöjd med resultatet så får tack och bocka för de!!

Ligger nu i sängen och mår skit av en eller fler anledningar en av de mindre är väl att jag missar riktigt fet hockey match! En annan är att jag orkade mig ut för att köpa pizza men glömde snuset INTE OK!!! Så lär väl ta mig ut igen och fixa det men fan vad det tar emot..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0