112

Har just för första gången i mitt liv ringt 112.. Inte så ballt må jag säga! Rengjorde en gummi vals här på jobbet med aceton och hade väl lite för mycket av den varan på trasan så det kom ett duktigt stänk i mina ögon. Kan ju säga att det inte var allt för skönt. Fick dock snabbt tag på en ögondusch med saltlösning så känsn väl ok nu.. De på på larmcentralen kopplade mig det nån väldigt snäll dam som tydlgen var awesome på kemikalier och hon sa att sticker det fortfarande i ögat om 20 min rush to the hospital.. har nu gått tio och det har inte slutat så fattar inte varför jag sitter och bloggar om detta, brist på annat...

Kommentarer
Postat av: lala

hur gick det? :S

2009-10-29 @ 08:53:56
Postat av: Katla

Jodå det gick bra, var tydligen rätt lugnt bara kan sköljde bort det fort.. :)

2009-10-30 @ 00:23:57
URL: http://chargethelead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0