DRYOUT

Ja som nog många har märkt har det varit en viss dålig update på denna blogg.. Och tänkte ta lite tid att förklara detta, jag skyller allt på min gästbloggare Max Jander, jag gör slut nu! Ska bli ihop med Sebbe istället, han är mer man.. Ne men seriöst så bloggar man oftast för man inte här nått att göra, har dock skaffat mig ett liv som jag tycker är rätt så jävla awesome.. Ska dock försöka blogga lite iaf för vet att de finns vänner och familj som följer denna blogg för att se hur man har det osv.. Sen blir jag arbetslös om ungefär 10 dagar så då kan det komma en höjning i brist på annat:) Men ni som läser denna blogg kan ju ta och kommentera nått inlägg ibland så blir det lite roligare att skriva också!! DAMN VAD NIO SUGER PÅ DET! btw glömde ladda ipoden till jobbet inatt så därför jag tog mig denna dyrbara tid att skriva detta, i STOR brist på annat roligt... TACK FÖR KAFFET IFÖRD EN PÄLSMÖSSA / KATLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0