NAKNA MÄN BADAR BÄTTRE

Jag tänker inte säga mer om gårdagen än att stämningen på Trädgårn var stelare än min penis i erektion.. Eller så var vi lite fullare än alla andra.. Nog om det.. Nu ska vi bli fulla igen säger Beejay, som står llite sexigt i sin vita handuk..

Ne men idag har vi glidit på stan här i Göteborg kika runt lite men var dock i så lite shopping mode man kan vara, hitta dock en kavaj jag vart sugen på men vafan jag kan väl inte ha kavaj? Men kanske man bara borde SUIT UP som den vise Barny hade sagt..

Ne ska försöka ta mig upp ur denna väldigt sköna säng nu ta mig in i duschen för fick just sms där det stod..
"Hinken är fylld med is,musiken på, festen kan börja :) "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0