NU ÄR SVERIGES MEST DEPRISSIVA PERIOD HÄR..

Eller vad säger ni? Fan kan det inte bara finnas vinter, vår och sommar? Vad gör hösten för nytta? Är det för vi ska uppskatta de andra tre årstiderna? Nej men seriöst har vart helt skum hela dagen. Vaknade upp stack ner till waynes för att möta upp José, Shpresa och Gyllner. Vi fikade skrattade oss trötta av trötthet sen drog vi hem till José för matlagning och bak.. Det var ju en underbart skönt avslappnad dag.. Den sköna avslutningen på detta är att det ösregnar och blåser och är allmänt så mycket höst det bara kan bli, sweet tänkte jag då tar jag bussen till jobbet.. Vaknar upp 20 min innan bussen går och märker att jag köpte snus för buss pengarna, gav snuset till José.. Så det var bara att damma på sig regnjackan ta cykeln och halvt förfrysa på vägen till jobbet :) MEN JAG ÄR INTE BITTER ( faktiskt rätt glad ) // Katla af Nagiala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0