WHAT´S YOUR STORY MORNING GLORY?

Tror jag kommer få en telefon som funkar imorgon, Jonsbert jag ringer dig då! Hoppas kanske det kommer ett bankomatkort också, börjar bli ite jobbigt att leva utan ett nu.. Seriöst hur lyckas man leva utan kort eller leg, det går väl inte?
Fan nu när man inte har något snus borde man sluta då? Ne det är nog för gott ändå, och den som väntar på nått gott.....

Ikväll ska jag nog damma över till WG och säga hej då för han ska åka till det stora landet i väst :)

SLITEN OCH FULLKOMLIGT PERFEKT..




Kommentarer
Postat av: lala

då min vän, för att finna halsbandet, måste du till oslo! det finns på en marknad här, en kvinna som gör själv. dumt att jag inte visste det innan. annars kunde ju emma och johan köpt med ett till dig. får bli nästa gång hon kommer hit och hälsar på, blir nog snart, tror hon blev lite förälskad i oslo (;

2009-10-07 @ 21:34:05
Postat av: Beejay

Hahaha "SLITEN OCH FULLKOMLIGT PERFEKT.." Ja joo... ;)

2009-10-09 @ 08:22:10
URL: http://johanberattar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0