Gästbloggare

Jag har rekryterat en gästbloggare hit, jag tänkte presentera honom lite.
Man kan säga att han kommer vara nörden som kommer in här ibland, han kommer antingen prata om sitt intresse för jeans eller så kommer han bara ljuga allmänt om människor och sådant uppskatar vi eller hur?

Presentation av moi

Max Jander
Ålder: 23
Hans intressen är: Hästar, Umgås med kompisar, Katter, marsvin och hundar, gästblogga
Kön: Otillräckligt
Favorit mat: Bruksmat som man äter på bruket
Skostorlek: 42
Favorit film: Sunes sommar och My Little Pony
Favoritprogram på datorn: Kalkylatorn
Favorithäst: Falabella

Han har tidigare bloggat på maxj.blogg.se där han verkligen bara har ljugit och det gillar vi.

Så jag tänkte göra en liten intervju med Max nu.
-Katla, Max hur känner du att börja blogga på chargethelead.blogg.se?
-Max, Jo, det känns faktiskt helt underbart. Jag känner att jag kommer komplettera er och ni kommer att ännu mera komplettera mig. Jag kommer äntligen få bli en hel människa eller rättare sagt en hel bloggare. Jag har känt mig som den svarta ankungen men nu kommer jag mera att känna mig som en underbar svan.
-Katla, Vad roligt att du känner så vi är glada över att ha dig här med. Men vad kommer du att tillföra?
-Max, Jag kommer att leverera sanningen till folket.
-Katla, Vad menar du nu?
-Max, Jag menar att jag inte tänker ljuga för folk. Jag ska berätta vad jag tycker om folk och vad folk gör som dom inte vill att andra människor ska veta. Som t.ex. att ingen vet att jag på senare år har faktiskt en gång knullat med Princessan Madeleine. Och det är sanning.
-Katla, Ja du Max, det räcker nog som presentation av dig. Jag tror inte på det där sista du sa däremot.
Ja här har ni max, så ser han ut tyvärr!

maxamax


Katla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0