Helgen satte sina spår kan man säga!

Hur kan det komma sig att man fortfarande är helt förstörd efter denna helg? Jo Katla kom till Örebro och förstörde min kropp med sprit och dunder. Men på ett bra sätt ska väl tilläggas.
En vettig sak har man fått gjort idag iaf, Vi har lagt en order Ann-Sofie Back's första kollektion för Cheap Monday. Med pompa och ståt så levererar hon spex och kläder med hål i.
När vi var uppe på modevisning för detta så hittade jag min blivande fru. Carro heter hon. Hon kanske inte vet det ännu men hon är väldigt vacker.
Caroline Winberg är hennes fullständiga namn ska jag väl säga.
Mumma för denna gumma!
/Max Jander

Kommentarer
Postat av: Lilla tussis

Lördagen satte sina spår på mig också. Bildligt, smakligt, what ever. Mexikansk afton no more.

2009-09-28 @ 23:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0