Mobil hat

Ibland blir man lite sur på sig själv. Varför missar jag jämt att slå på vibrator på mobilen när jag ska sova? Detta är dealen fick gå hem från jobbet för de tyckte jag var för sjuk, vilket kanske var sant.. Lägger mig och kollar på Enemy at the gates som för övrigt är king, somnar, vaknar till av ett sms men somnar direkt, vaknar till av ännu ett sms men somnar direkt, vaknar till av ett tredje sms somnar direkt, vaknar till av ett fjärde sms och nu är jag hur vaken som helst.. Men så kan de vara lustigt var att dessa sms kom inom tio min så var lite sjukt...


Kommentarer
Postat av: hon som bara har det bra!!! hur har du det????? hihihi

sooooolllyyyyy....like the hair!!!!!! :) i mean likie like!

2009-09-08 @ 16:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0