Some fine wine and work

Så här är det, Herr Johan Jonsson har en skinn jacka jag veeeerkligen vill ha. Han vill även att jag ska göra en hemsida åt honom. En lösning på detta var att jag får en jacka johan egentligen inte vill ge bort för en hemsida. WIN WIN? Ja tror vi båda tycker de. han får en sjukt billig hemsida och jag får en PUNG snygg jacka.. Så idag kom Herr Jonsson över för överläggningar som resulterad i snygg och enkelt design samt glada minner och high fives..

Så här började arbetet för några nätter sen. ( ja det är pingu i hörnet)


Nu dog tyvärr arbetet ut för är klar med de jag hade att fixa med.. Lagom kul att inte ha en aning om vad man ska göra klockan nio en fredag. Just när jag skriv den raden ringde gabbs och ville ta en promenad så det var ju chill ändå och jag behöver inte tycka synd om mig själv...   (scrath that..)

ps. Gabbs sa att min fru har en blogg LÄR kolla upp de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0