Tanksprid

Så igår efter skaten så var det kalas och utgång som stod på menyn.. Efter en webcam konferans med Gabbs på skype cyklade jag snabbt som vinden hem till Steffe! Lirade lite kort drack lite rom och mådde mest så lite trist att vi var tvungna att snart cykla vidare till Oppe för hans granne hade kalas.. Men sjukt kul att himlen öppnade upp sig så när vi kom fram till kalaset så var de lite som vi hade duschat med kläderna på..

Men sen intogs etage och de blev lite annorlunda mot andra kvällar.. Många djupa samtal som bara får hjärnan att fucka ur totalt, magen att skruva sig.. Slutade med att jag och Gyllner tog en kabeb med ljus och hela grejen.. Sen tog jag sällskap av några hockey töntar hem la mig på golvet och lyssnade på musik.. KUL... Varför ska allt vara så svårt? Varför gör man inte bara precis som man känner? För vad har vi att förlora egentligen....

Katla


Kommentarer
Postat av: BD

älskar den första bilden!

2009-09-13 @ 23:56:41
Postat av: 1

lyssna på vad han säger istället

2009-09-15 @ 07:15:44
Postat av: Katla

För nr 1 upplysning så är det mig själv jag talar om och ingen annan... Så de ändå jag kan lyssna ill är emil katla eller laban...

2009-09-15 @ 07:27:39
URL: http://chargethelead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0