VAD ÄR DEALEN!!

 

Jag vill som skriva så mycket skit just nu..Är dock för dålig på att skriva, så tar de kort.. Fattar inte varför vi går ut? Samma jävla visa, sjukt cleant på för fest! Sen när man kommer ut så vad fan är dealen, folk gillar musiken eller vad?! Som en vis man skrev " tycker folk verkligen att musiken är bra eller gör alkoholen den bra" ? Tror jag skulle påstå de senare! Men hur kass musiken än är brukar man kunna göra en rolig kväll med sina vänner men det gick inte idag allt sög.. Det jag hade velat göra var nog sitta kvar med alla bra människor på för festen lyssnat på musik och bar hängt.. Fan ska man gå ut så varför åker man inte bara till pennybridge där är det ju kul hur kass musik de än är..

Det störda är att jag inte vill påstå att jag haft en dålig kväll för de harjag verkligen inte.. Saken är nog den att gå på etage förstör allt bara man har nått av de i sitt sinne. Alltså före och efter jag var där hade jag hur trevligt som helst. Borde inte krogen vara någon slags highlight för kvällen? Man kan ju iaf tycka det med tanke på pengarna man sösar på stället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0