Söndag natt 02.14

Första helgen sen jag kom till Örebro jag inte varit ute på krogen.. Inte klagar jag, vart hur skönt som helst! Har gjort massa annat istället eller massa är att ljuga men spelat golf, vart på smygöppning av Willes fars restaurang som var awesome ( ligger på näbbtorget ) och mest bara umgåtts och haft det riktigt trevligt... Har även kommit på ett jobb jag vill ha i sommar, kan vara det mest ultimata men vi får se... Max och Seb har åkt till hamburg och bryssel så nu har jag iaf eget rum och säng ett tag så nu blir det lite samcro tills jag somnar..
Måsta faktiskt tillägga att jag och William sprang runt och klättrade i träd inatt och skrämde livet ur folk det var otroligt roligt och bör göras oftare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0