sent en söndag med en full skalle av bra och dåliga saker

Ligger och kollar igenom lite vad som hänt under x games de seanste dagarna och det är tammefan helt jävla stört! Crossen har ju bara flippat ur och är så sinnessjuk! Sheckler knep goldet på streeten vilket jag är lite osäker på om jag tycker han var värd men nu slipper han ju gå hem till mamma och gråta iallafall så det var kanske lika bra!
Helgen har varit rolig väldigt rolig tom! Många konstiga saker hände det mesta finns på fuckfashion.se... Lägger inte upp det här eftersom jag vill ha en rumsren blogg...
Imorgon blir det breakfast med Charles sen fixa med papper så jag kan få lite cash, kan vara bra att ha har jag hört! sen hoppas jag på skate eftersom den uteblev idag pga vatten i mängder...
Ska inte ha sånna här krockar när jag väl flyttar någonstans igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0