Fjalar, kaffe och cigg!

I dessa snöiga tider så sitter jag inlåst i en lägenhet på Södermalm i Stockholm och väntar på finare väder och varmare kläder.
Och under tiden jag är i Stockholm har det kommit till min vetskap att dom hemma i vårat lilla kollektiv sitter på kvällarna och dricker alkohol. Vilket bristfälligt beteende skulle jag vilja säga om det.
Just nu: Inspiration sökes!
Detta hjälper lite.
Kvällen som kommer får avgöra om det har funkat.
I dessa snöiga tider så sitter jag inlåst i en lägenhet på Södermalm i Stockholm och väntar på finare väder och varmare kläder.
Och under tiden jag är i Stockholm har det kommit till min vetskap att dom hemma i vårat lilla kollektiv sitter på kvällarna och dricker alkohol. Vilket bristfälligt beteende skulle jag vilja säga om det.
Just nu: Inspiration sökes!
Detta hjälper lite.
Kvällen som kommer får avgöra om det har fungerat eller inte.
Vi ses i nangijala
/Jonatan Lejonhjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0