För att klargöra saker o ting

På sistonde har jag och Gabbs fått mycket kommentarer om att vi är tillsammans, men då ska jag berätta sanningen för er. Vi är absolut inte tillsammans och kommer aldrig någonsin bli (och ja jag säger aldrig). Då kan vi ta nästa fråga, nej vi ligger inte heller med varandra, skulle aldrig falla oss in (och ja jag säger aldrig). Vi är bara två vänner som har väldigt kul tillsammans och fine att vi kanske bråkar som ett par när vi går runt på stan och skriker om vilken pizza vi ska beställa men ja som sagt så är inte fallet. Nu behöver inte någon någonsin fundera på de igen.

Kommentarer
Postat av: slinky......

men okeeeey!!!!!!! haaaha

2010-02-18 @ 03:23:35
Postat av: Dr Feelgood.

fåå ja ragga på Gabbs då??? ;D

2010-02-18 @ 07:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0