Monarkin

Monarkin
Jag vill enbart hylla våran knullkung.
Kung Carl Gustav
För innan han blev kung, när han var en liten prins som sprang omkring bland alla jetseters och rökte och allt annat så var en en slags knullkung. Han knullade allt och alla.
Det vill jag hylla.
Annars är monarkin ingenting för mig.
Plus att Prinsessan Madde har blivit tjock!
Jag vill enbart hylla våran knullkung.
Kung Carl Gustav
För innan han blev kung, när han var en liten prins som sprang omkring bland alla jetseters och rökte och allt annat så var en en slags knullkung. Han knullade allt och alla.
Det vill jag hylla.
Annars är monarkin ingenting för mig.
Plus att Prinsessan Madde har blivit tjock!
/Jonatan Lejonhjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0